FAQ

Główne informacje

Inside Seaside to dwudniowe święto muzyki z udziałem zagranicznych i polskich artystów. Festiwal odbędzie się 9-10 listopada w halach AmberExpo w Gdańsku, pod której dachem będzie można uczestniczyć w koncertach i licznych wydarzeniach towarzyszących.

Pierwsza edycja Inside Seaside odbędzie się 9 i 10 listopada w Gdańsku.

Festiwal odbędzie się w specjalnie na tę okazję zaadaptowanych salach AmberExpo, w których w komfortowych warunkach podczas dwóch dni, na trzech scenach wystąpi czołówka polskiej i światowej sceny elektronicznej, rockowej i jazzowej.

Pierwszym zespołem, który zagra na drugiej edycji Inside Seaside jest zespół IDLES.

Bramy w oba dni zostaną otwarte o godzinie 15.00, a teren festiwalu będzie czynny do godziny 2.00.

Zachęcamy do obserwowania naszych profili w mediach społecznościowych: Facebooka, Instagrama i Twittera. Polecamy także zapisanie się do naszego Newslettera.

Nie mamy ograniczeń wiekowych. Osoby niepełnoletnie na festiwal mogą wejść wyłącznie pod opieką osób pełnoletnich.

Tak, dostępny jest parking dla osób z niepełnosprawnościami, przestrzeń AmberExpo, dostosowana jest też przestrzeń festiwalu. Przy każdej ze scen będą dostępne rampy dla osób z niepełnosprawnościami.

Na teren imprezy nie można wziąć ze sobą: 

  • broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów,
  • materiałów wybuchowych,
  • wyrobów pirotechnicznych,
  • materiałów pożarowo niebezpiecznych,
  • napojów alkoholowych i bezalkoholowych, chyba, ze zostały zakupione w strefach gastronomicznych na Terenie Imprezy, a ich wniesienie na Teren Imprezy jest dozwolone przez Ustawę,
  • żywności, chyba, ze została zakupiona w strefach gastronomicznych na Terenie Imprezy, a jej wniesienie na Teren Imprezy jest dozwolone przez Ustawę oraz z wyłączeniem osób, których stan zdrowia wymaga specjalistycznej diety potwierdzonej orzeczeniem lekarskim,
  • parasolek zakończonych szpikulcem,
  • selfie sticków,
  • dronów,
  • wskaźników laserowych,
  • środków odurzających lub substancji psychotropowych,
  • profesjonalnych aparatów fotograficznych i kamer video. Dozwolone jest wnoszenie wyłącznie aparatów w telefonach komórkowych (bez ograniczenia w kwestii liczby megapixeli), aparatów kompaktowych (typowy aparat kompaktowy wyposażony jest w niewymienny obiektyw, stałoogniskowy lub zmiennoogniskowy oraz kamer GoPro (bez dodatkowych obiektywów i końcówek). Zdjęcia mogą być wykonywane wyłącznie dla celów prywatnych. 

Tak, na miejscu jest przewidziany depozyt. 

Nie będzie takiej możliwości, jednak na terenie imprezy będą dostępne punkty gastronomiczne. 

Na teren festiwalu można wejść z pustym bidonem o objętości nie przekraczającej 500ml, który będzie można napełnić wodą pitną w punktach na terenie AmberExpo.

Na terenie festiwalu będą punkty w których będzie można napełnić kubki lub bidony bezpłatną woda pitną.

Na teren festiwalu można wejść z pustym bidonem o objętości nie przekraczającej 500ml, który będzie można napełnić wodą.

Na terenie festiwalu obowiązuje wyłacznie sprzedaż bezgotówkowa. Jeśli ktoś nie posiada karty, będzie mógł sobie wyrobić karte przedpłacona.

Bilety i opaski

Bilety można kupić za pośrednictwem Eventim.

Obecnie w sprzedaży są bilety:

399 PLN / 357 PLN* Winter Tickets – do 29 lutego

449 PLN / 399 PLN* Regular Tickets – od 1 marca do 31 sierpnia 

499 PLN / 449 PLN* Final Call Tickets – od 1 września

* bilety dla Patronek i Patronów Radia 357

Nie, wystarczy posiadać go w wersji elektronicznej (na telefonie) i w czasie kontroli okazać go sprawdzającemu bilet. 

Bilet na opaskę będzie można wymienić przy wejściu na teren festiwalu w AmberExpo.

Bilet na opaskę można wymienić od godz. 14.00 do 1.00.

Osoby małoletnie, które w dniu Imprezy nie ukończyły 5 lat, mają darmowy wstęp na Imprezę, bez konieczności posiadania Biletu. Osoby małoletnie od 5. roku życia mogą uczestniczyć w Imprezie wraz z opiekunem po nabyciu Biletów zarówno dla dziecka jak i osoby dorosłej.

Tak, po wymianie biletu można opuścić teren festiwalu i wrócić na niego ponownie w dniu, na który obowiązuje bilet lub karnet.

Dojazd

Do Gdańska można dotrzeć pociągiem (Stacja Gdańsk Główny lub Gdańsk-Wrzeszcz) lub samolotem.

Z lotniska w Rębiechowie do Gdańska można dojechać PKM (Stacja Wrzeszcz PKP) lub autobusami 110 (do stacji Wrzeszcz PKP), 210 (do stacji Gdańsk Główny).

Szczegółowe informacje jak dotrzeć z lotniska do miasta znajdują się na stronie airport.gdansk.pl.

Na Inside Seaside można dotrzeć zarówno komunikacją miejską, pociągiem SKM jak i swoim samochodem.

Na Inside Seaside można dojechać autobusem linii 158 z Wrzeszcza oraz Stogów oraz 283 z Nowego Portu i Niedźwiednika tramwajem linii 7 oraz 10 z Nowego Portu oraz Brętowa. 

Z terenu festiwalu będzie można wrócić autobusem nocnym N6.

Na linii Gdańsk Główny – Gdańsk Stadion Expo będzie kursować specjalnie podstawiona kolej SKM.

Dzięki sąsiedztwu z Polsat Plus Areną Gdańsk dysponujemy miejscami parkingowymi na Parkingu P3, P6 i P7 – wjazd od ulicy Żaglowej.

Cena: pierwsza godzina – 4 PLN (pierwsze 30 min. postoju płatne 2,00 zł, drugie 30 min. postoju płatne 2,00 zł), każda następna rozpoczęta godzina – 4 PLN.

Taksówki można zamawiać pod AmberExpo, ul. Żaglowa 11, gdzie znajduje się postój dla taksówek. 

Akredytacje

Aby zgłosić się po akredytację, należy wypełnić wniosek akredytacyjny, który zostanie uruchomiony w 2024 roku

Uwaga: wypełnienie wniosku nie jest równoznaczne z przyznaniem akredytacji.

Kontakt dla mediów: media@insideseaside.pl

Wolontariat

  • Poszukujemy osób pełnoletnich, zorganizowanych, energicznych, pozytywnych i dyspozycyjnych w dniach 11 i 12 listopada 2023 r. Do zadań wolontariuszy należeć będzie między innymi: pomoc w obsłudze punktu info, punktu akredytacji oraz pomoc przy innych działaniach około festiwalowych.

Zgłoś się: [NABÓR ZAKOŃCZONY]

Zgłoszenia przyjmujemy do 23 października 2023 r.

Masz pytania? kontakt: wolontariat@insideseaside.pl

Scroll to Top